Laatste dag thuis - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van carla koster - WaarBenJij.nu Laatste dag thuis - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van carla koster - WaarBenJij.nu

Laatste dag thuis

Door: carla koster

Blijf op de hoogte en volg carla

04 November 2010 | Nederland, Utrecht

Hoi allemaal,

Hier een berichtje op mijn laatste dag thuis. Morgenmiddag vertrek ik naar Schiphol om daar met Coby en Clemens te overnachten. We vertrekken om 7.20 naar Londen en om 11.45 richting Delhi. We zullen daar om 1 uur in de nacht landen.
Ik schiet op met pakken dat moet ik wel want vanmiddag ga ik nog even naar mieke haar verjaardag en morgenvroeg heb ik nog Mandala. Coby en Clemens komen mij tussen 2 en 3 uur halen en dan begint de vakantie echt. Hopelijk kan ik regelmatig een berichtje sturen, maar dat is afwachten of het lukt

• 04 November 2010 - 14:25

Hans En Max:

Hoi Carla,
    Succes met de laatste voorbereidingen en mochten we je morgen niet persoonlijk gedag kunnen zeggen, dan bij deze een hele fijne vakantie gewenst.
    Groetjes van de buurmannen.

• 04 November 2010 - 16:01

Marjo:

Hallo Carla,
    Wat een fijn vooruitzicht zeg! Wij hopen van harte dat India je net zo goed bevalt als dat het ons gedaan heeft. Je weet het wel hè: heel vaak je handen wassen,geen ijs eten,tandenpoetsen met flessenwater en....voóral niet met vreemde mannen mee!!! :-) maar dat is ook in Nederland niet aan te raden... Veel plezier

• 04 November 2010 - 16:24

Cees :

Carla, wij wensen je een heel fijne vakantie toe geniet er van maak veel foto's dan kunnen wij ook mee genieten als je terug bent wij letten wel op en gaan ook wel op visite liefs Cees Rina en Steffan

• 04 November 2010 - 17:54

Fred:

Ik wens jullie een mooie, gezellige fijne vakantie toe, we zullen de verslagen blijven volgen en zien dan wel hoe het verloop is. Veel bekijks en lol tijdens deze trip.

• 04 November 2010 - 18:37

Maureen En Wim:

Een heeeeele fijne reis toegewenst!!

Groetjes en tot ziens!!!

Maureen en Wim

• 08 November 2010 - 20:13

Wilbrundel:

Hallo,carla ben je goed aangekomen? Veel plezier.