Vooraankondiging van mijn reis op 6 november 2010 - Reisverslag uit New Delhi, India van carla koster - WaarBenJij.nu Vooraankondiging van mijn reis op 6 november 2010 - Reisverslag uit New Delhi, India van carla koster - WaarBenJij.nu

Vooraankondiging van mijn reis op 6 november 2010

Door: carla koster

Blijf op de hoogte en volg carla

26 September 2010 | India, New Delhi

Reis India, eerste stop New Dehli. Sinds 14 dagen weten we dat deze reis doorgaat en zo als het zich nu laat aanzien zijn we met 7 personen. Het voordeel is dat je met z'n allen in 1 bus zit. Daar zit dan ook de reisleidster bij en heb je alles uit de eerste hand. Het nadeel is een beetje dat, omdat we met z'n vieren zijn al een klein groepje vormen. We zullen in ieder geval alles in het werk stellen om dat niet tot uitvoer te brengen.
De voorbereiding voor de reis is begonnen. Het is begonnen met een nieuw paspoort. Deze was half augusus verlopen en je moet een geldig paspoort nodig die zelfs als je terug bent nog 6 maanden geldig is.
Daarna is het visum aangevraagd en onderwijl heb ik deze ook in huis.
Op 4 oktober heb ik een inenting tegen buiktyfus gekregen, als het goed is hoeven we geen malariatabletten dat scheelt weer. De rest is nog up to date.
Op 6 oktober ben ik op zoek geweest voor een reisgids. Coby en Clemens hebben de Capitool gids. Ik koop de Insight Guide.
Vandaag 6 oktober konden we zien dat er nog weer 2 personen hebben geboekt voor de reis. We zijn nu met 9 personen. De leeftijd is 1 van 32, 1 van 51, 1 van in de 70 en de rest van rond de 65.
Klik op het kaartje hiernaast dan kun je zien hoe mijn reis zal verlopen.