vliegveld - Reisverslag uit Bombay, India van carla koster - WaarBenJij.nu vliegveld - Reisverslag uit Bombay, India van carla koster - WaarBenJij.nu

vliegveld

Door: carla koster

Blijf op de hoogte en volg carla

18 November 2010 | India, Bombay

Hoi allemaal,

Hier een verslag vanaf het vliegveld van Bombay. Het wordt niet zo uitgebreid als de vorige keer, maar het is iets.
We hebben het prima naar onze zin. Genieten enorm van het prachtige land. Het is een land van tegenstellingen. Je ziet er vreselijke armoede met moeders met kinderen op de arm die overal staan te bedelen en rijke mensen die zich alles kunnen veroorloven.
De Tai Mahal was een belevenis en ook andere tempels zijn heel bijzondeer. De paleizen van de maharadja, je wilt het niet weten. We reizen soms veel en doen ook veel elke dag, daarom is er weinig tijd om te internetten. Misschien in het zuiden meer tijd, maar dat is afwachten.
Het is niet al te veel, maar je moet me geloven. Het is overweldigend.
Veel groetjes,
Carla

• 18 November 2010 - 08:31

Mieke En Hans:

Geen bericht is goed bericht. Jullie worden wel met je neuzen op de feiten gedrukt. Blijf genieten van de mooie dingen. Het weer hebben jullie in elk geval mee.
    Mieke Hans

• 18 November 2010 - 11:19

Wendy Koster:

Hi Carla,
    Goed te horen dat het nog goed gaat. Zijn er leuke mensen in de groep. Hoe vind je het eten. De zuid is heel anders dan de noord. De Taj Mahal is wonderlijk toch.
    Love Wendy

• 18 November 2010 - 12:28

Els Kuijpers:

Fijn om weer iets van je te horen. Je hebt alhet nodige meegemaakt. o.a het reizen met de trein de boot en ook nog de bus. Als het goed is dan is Wil vanmorgen geopereerd en Jan gaat er vanmiddag naar toe.We zijn net terug van les en van velen moet je de groeten hebben. Riek was heel blij met je telefoontje.Groetjes aan allen. ELS

• 18 November 2010 - 14:05

Gisela:

Hoi Carla, wat laat met mijn reactie maar ik heb een nieuwe computer, ik heb een poosje zonder gezeten. Ben nu bijgelezen. Wat een indrukken, het lijkt wel een mierenest met allemaal die mensen. Heel veel lieve groetjes en nog veel reisplezier.