1ste bericht uit Utrecht - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van carla koster - WaarBenJij.nu 1ste bericht uit Utrecht - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van carla koster - WaarBenJij.nu

1ste bericht uit Utrecht

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg carla

14 April 2008 | Nederland, Utrecht

Op 23 april vertrekken Sanne de Nooijer en Carla Koster naar Indonesie.
We gaan naar de Kleine Sunda-eilanden en Sulawesi en wel 31 dagen.
Door problemen met het boeken van de vlucht vertrekken we 2 dagen eerder en komen 1 dag eerder thuis.
We hopen jullie regelmatig een verslag te geven. Dit is niet altijd mogelijk, omdat internet nog niet overal goed bereikbaar is op de eilanden.
Jullie zullen dus rustig moeten afwachten, wanneer jullie iets van ons horen.

Tot mails,
Sanne en Carla

• 14 April 2008 - 22:36

Tedjoooo:

Goh, wat een leuk idee voor een site.. Boeiend!

Veel voorplezier alvast hè?

Liefs, Ted

• 15 April 2008 - 03:22

Neli:

Wat een leuke manier om zo berichten te versturen. Ik wens jullie alvast een goede reis en wacht in spanning op jullie reisverslag.
    Groeten Neli

• 16 April 2008 - 14:48

Mdenooijerkoster@cs.:

Van Sanne hierover al gehoord.
    We zullen jullie zowel vai de reisbeschrijving als via de mail volgen.
    Groet Mieke

• 16 April 2008 - 17:11

RiekBrundel.:

Wat een leuk berichtje heb je gemaakt ik kan het haast dromen want tara en ik waren de eerste om dat te vertellen maar door wat on zinnige fouten ging het niet maar veel plezier
    Riek en Tara.

• 17 April 2008 - 08:35

Karin En Marianna:

Leuk dat wij als hardwerkende dames ook nog mogen lezen wat jij allemaal meemaakt. Heel veel plezier.

• 20 April 2008 - 09:45

Bob:

Het gaat nu plotseling heel snel, want aanstaande woensdag vertrekken jullie al. Spannend, goed dat je een nieuw stuk van Indonesie doet en ben met name benieuwd naar het verschil in sfeer in vergelijking met jullie vorige reis. Dus ga vol verwachting de komende week de site volgen. Succes met de laatste voorbereidingen. Nog maar drie nachten slapen! En alvast een goede reis.

• 20 April 2008 - 18:38

Gisela:

Hoi Carla en Sanne, veel reisgenot. EEn hele mooie site. Ben erg benieuwd naar jullie verslag. Groetjes gisela

• 21 April 2008 - 16:46

Coby Fennis:

Lijkt ons erg leuk en Clemens en ik vinden het dan ook erg leuk dat we ook deze reis maken. Het heeft wel veel voeten in aarde gehad, maar uiteindelijk is het toch gelukt. We hopen en vertrouwen op een goede reis. We verheugen ons er erg op. Tot overmorgen Carla en Sanne.