yogyakarta - Reisverslag uit Simanindo, Indonesië van carla koster - WaarBenJij.nu yogyakarta - Reisverslag uit Simanindo, Indonesië van carla koster - WaarBenJij.nu

yogyakarta

Blijf op de hoogte en volg carla

02 April 2013 | Indonesië, Simanindo

Hier een nieuw verslag al zal deze niet zo uitgebreid zijn. Er zijn hier zelfs niet veel internetcafe's, dus maar op de smartfone.
We hebben deze reis vele lange dagen in de bus. Je ziet dan wel veel van de natuur, maar minder van de lokale bevolking.
Vanavond hadden we een kamelan voorstelling. De muziek en de dans vonden we wel mooi alleen de zang was erg eentonig.
Gisteren zijn we naar de Borobudor geweest. We hebben elk terras, waarvan er 10 zijn, voor de helft gelopen. Het is fascinerend hoe het is herbouw. Het is een kunst om 10.000.000 stenen weer op elkaar te zetten. Dat is ook niet overal goed gelukt, maar het is prachtig.
Morgen gaan we naar de Prambanan en naar een zilverstadje daar wordt filligraan gemaakt. Ben benieuwd of ik iets leuks vindt.
Zo dat is het voor deze keer.
Veel liefs en hopelijk vlug een volgend bericht.

• 02 April 2013 - 18:31

Mieke:

Dat is in elk geval kort maar krachtig. Je geniet veel, ook van de dingen die je al eens eerder hebt gezien. Blijf genieten van alle mooie natuur. Misschien komt de gelegenheid nog wel wat mensen te ontmoeten.
    Mieke en Hans

• 02 April 2013 - 18:39

Wilbrundel:

Hallo,carla fijn dat je het zo naar je zin hebt, tante riek komt a.s. vrijdag bij ons eten. veel plezier nog. groetjes wil louis

• 03 April 2013 - 13:17

Riek Brundel :

Hallo vakantie gangers De labtop is heel langzaam hij mist jou maar ik heb het weer voor elkaar Donderdag komt Mieke met eten en vrijdag komt Louis me halen en Zaterdag komt Ria uit Woerden en met pasen heeft Fred en Thea het eten mee gebracht en hoefde ik allleen maar te zeggen waar alles stnd en vandaag is terees bij mij en morgen ga ik met Rina boodschappen doe Mauro mag blijven en Els is Gister Thee wezen drinken en de kaart was geweldig leuk dag 3 CCCs

• 04 April 2013 - 15:03

Gisela:

Dag Carla en reisgenoten,

Ik heb alles achter elkaar gelezen. Het is genieten en kijken zeker. Geweldig.
    Oppassen voor de ingewanden. Ander eten, warmte en Carla goed drinken.

Bedankt voor de leuke paaskaart van Riek en jij. groetjes gisela