trincomalee - Reisverslag uit Sri Lanka, Sri Lanka van carla koster - WaarBenJij.nu trincomalee - Reisverslag uit Sri Lanka, Sri Lanka van carla koster - WaarBenJij.nu

trincomalee

Blijf op de hoogte en volg carla

17 Februari 2015 | Sri Lanka, Sri Lanka

We zijn nu 4 dagen op pad en al heel wat gezien. De eerste dag in Negombo zijn we met de bus een rond tour gaan maken.
Zondag op weg naar Anuradhapura. Onderweg komen we langs steenfabrieken, de daken zn hier van steen en niet zoals in India van zink. We bezoeken ook een boeddistische tempel. Er is juist een ceremonie van een jong stel, waarschijnlijk bidden voor werk of een kindje, maar we mogen dat niet fotograferen. 'S Middags gaan we lopen naar een meer zien veel vogels en vlinders.
Maandag gaan we op de fiets diverse tempels bezoeken. De mensen hangen hier erg aan hun geloof, maar hier kunnen wel alle relligie's met elkaar overweg. Je hebt hier boeddhisten, hindoes, moslims en christenen en dat geeft geen problemen. Het was een flinke fietstocht, natuurlijk niet zo'n fiets als thuis, maar het was te doen en leuk.
Later meer. Veel liefs voor allemaal

• 17 Februari 2015 - 19:09

Mieke En Hans:

Hoi, Het begin ziet er goed uit. Je hebt de wandeling goed kunnen volbrengen?
    Blijf genieten en denk in de tempels aan een gebed voor de thuisblijvers.

• 17 Februari 2015 - 19:18

Maureen:

Hay Car!

Bijzonder leuk te weten dat jouw reis is begonnen, mooie beschrijvingen, wel wat anders dan hier, vogels, vlinders....alvast een voorsprong op de lente/zomer hier!

Fijne reis Carla!

Liefs,

Maureen

• 17 Februari 2015 - 20:15

Sanne:

Hoi Carla.

Leuk dat jullie meteen al zoveel zien en meemaken. Jullie boffen weer dat jullie met je neus in een ceremonie vallen. Geniet ervan en ik kijk uit naar je volgende verslagen.

Groetjes Sanne

• 18 Februari 2015 - 11:24

Rina:

Hoi Carla,

Je ben al weer goed bezig begrijp ik. ja en ze hebben vast geen versnellingen op de fiets daar, maar ik begrijp dat je het gered hebt.
    Geniet en we willen wel mooie foto's van de vlinders en vogels.

Groetjes Rina en ook Cees.

• 18 Februari 2015 - 16:10

Neli:

Hallo Carla,
    Leuk je reisverslagen weer te lezen.
    Ik wens jullie nog veel mooie en interessante dagen.
    Hartelijke groeten, Theo en Neli.

• 18 Februari 2015 - 16:15

Fred:

Voor het wandelen en fietsen had je echt niet zo ver hoeven te gaan. Een wandeling om Utrecht is dan el ver genoeg. maar hoe is het weer daar, is het er droog mooi en zonnig of iets anders. maak maar veel foto's van deze reis zodat we later nog kunnen meegenieten of na genieten. Geniet van het vele mooie dat je mag zien en geniet er van. Veel liefs van ons allen.
    Groetjes Fred.

• 19 Februari 2015 - 18:20

Marjo Testerink-roverts:

Leuk dat je in Sri Lanka bent, lekker veel zien en meemaken en dan ook nog zonnig weer erbij!
    Het zal vast een fijne vakantie worden waar je met veel plezier aan terug kunt denken...later, als je " groot" bent. :-)

• 19 Februari 2015 - 19:38

Karin:

Hallo Carla,

Leuk je verslag weer te lezen, en fijn dat je zoveel leuke en interessante dingen doet.
    Geniet er maar lekker van.

• 24 Februari 2015 - 22:07

Marianna:

Hoi Carla,

Heel leukmom weer een verslag van je reis te lezen
    Je ziet weer hele mooie en boeiende dingen.
    Nog heel veel plezier en geniet ervan.

Lieve groetjes.